5/10/10

Μπορώ να σας κοιτώ στα μάτια


ΧΡΗΣΤΟΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ

Μπορώ να σας κοιτώ στα μάτια..

Στις 7 Νοεμβρίου θα εκλέξετε τον δήμαρχο του νέου διευρυμένου δήμου Συκυωνίων.

Γνωρίζετε ότι διεκδικώ να κερδίσω για μία ακόμα φορά την εμπιστοσύνη σας σε μία κρίσιμη για την πατρίδα και την αυτοδιοίκηση εποχή.

Το πολιτικό μας σύστημα είναι αλήθεια ότι έχει καταρρεύσει.

Όμως δεν κατέρρευσαν και δεν θα καταρρεύσουν ποτέ οι ενεργοί πολίτες.

Όσο υπάρχουν άνθρωποι που θα ονειρεύονται ένα καλύτερο αύριο πάντα θα υπάρχει ελπίδα.

Στέκοµαι ενώπιόν σας µε αίσθηµα ευθύνης, µε ειλικρίνεια και µε σεβασµό.

Στέκοµαι ενώπιον σας µε ευγνωµοσύνη, γιατί σε όλους τους αγώνες µου µέχρι σήµερα µε πιστέψατε, µε στηρίξατε και µου δώσατε τα πιο πολύτιµα δώρα σας, την εµπιστοσύνη σας και την αγάπη σας.

Σας οφείλω λοιπόν πολλά. Με γνωρίζετε και σας γνωρίζω.

Εγώ γνωρίζω την δημιουργικότητα και την αγάπη σας για τον τόπο μας αλλά κι εσείς γνωρίζετε ότι η δική μου η ζωή και το σπίτι μου είναι γυάλινο. Όπως πρέπει να είναι το σπίτι κάθε πολίτη που διεκδικεί αξιώματα.

Στέκομαι ενωπιόν σας και σας κοιτώ στα μάτια γιατί προσπάθησα στην ζωή και στην καριέρα μου να είμαι χρήσιμος πολίτης.

Τίμησα την αγάπη και την εμπιστοσύνη των συμπατριωτών μου.

Στην πορεία αυτή ασφαλώς έκανα και λάθη. Ελπίζω να με κρίνετε επιεικώς για αυτά.

Προσπάθησα όμως να κάνω το καλύτερο για τον Δήμο και τους ανθρώπους του.

Το σχέδιο Καλλικράτης ένωσε τρεις από τις σημαντικότερες πόλεις του Αρχαίου Ελληνικού κόσμου. Έχουμε υποχρέωση στις νέες γενιές να τις κάνουμε να λάμψουν και πάλι.

Αναγνωρίζοντας τις δυσκολίες που γεννά η γενικευµένη οικονοµική κρίση στη χώρα µας και το µέγεθος της ευθύνης που αναλαµβάνω, δηλώνω δηµόσια παρών για το αξίωµα του Δηµάρχου και ζητώ µια συνεργασία εµπιστοσύνης µε όλους τους πολίτες του διευρυμένου Δήµου Σικυωνίων .

Θέλω πρωτίστως να σας διαβεβαιώσω, ότι σηµαία µου σε αυτόν τον αγώνα θα έχω, όπως πάντα, τη διαφάνεια, την αξιοκρατία και το σεβασµό των απόψεων όλων των πολιτών.

Ο νέος Δήµος µε την Σικυώνα, τη Στυµφαλία και το Φενεό, ήταν στο παρελθόν και μπορεί να γίνει στο μέλλον ένας ευλογημένος τόπος.

Έχει φυσικό πλούτο και πολιτιστική κληρονοµιά που πρέπει να αναδείξουµε.

Σκοπός µας είναι ένας Δήµος ισχυρός και αυτάρκης.

Με κέντρα τον πολιτισμό και τον τουρισμό θα δημιουργήσουμε τις συνθήκες αειφόρου ανάπτυξης. Ο δήμος θα δημιουργήσει τις υποδομές,για να προσελκύσει σοβαρούς επενδυτές τα επόμενα χρόνια.

Οι επενδύσεις σε υποδοµές στον αγροτικό, κτηνοτροφικό, βιοµηχανικό και εµπορικό τοµέα θα δώσουν την δυνατότητα στους νέους ανθρώπους να παραµείνουν στον τόπο µας και να συµβάλλουν έτσι στην περαιτέρω ανάπτυξη του Δήµου µας.

Στις άµεσες προτεραιότητές µας η Παιδεία και η Κοινωνική µέριµνα, γιατί πιστεύουµε πως µέτρο ανάπτυξης µιας κοινωνίας είναι η φροντίδα για τον συνάνθρωπο, η παιδεία και ο πολιτισµός.

Είµαι απόλυτα πεπεισµένος ότι ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, συµµετέχοντας σε ένα Κίνηµα ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ, ΠΟΛΥΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΓΝΗΣΙΑ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ, αφήνοντας πίσω γκρίνιες, πικρίες , προσωπικές και κοµµατικές αντιπαραθέσεις του παρελθόντος και στηριζόµενοι στο έργο και στις υποδοµές που έχουν πραγµατοποιήσει οι τρεις συνενούµενοι Δήµοι, µπορούµε να βάλουµε το νέο Δήµο µας που έχει τεράστιες δυνατότητες, σε τροχιά ανάπτυξης, προόδου και προκοπής.

Σε αυτή µας την προσπάθεια, που ξεκινά από σήµερα, καλώ όλες και όλους σας ανεξαρτήτως πολιτικής , κοµµατικής ή άλλης τοποθέτησης, να ενωθούν µαζί µας και να συµµετέχουν σε έναν συλλογικό αγώνα για την ανάπτυξη του νέου διευρυµένου Δήµου Σικυωνίων.

Στόχος µας είναι ένας νοικοκυρεµένος Δήµος που θα µπορεί να παρέχει άµεσες, έξυπνες και πρωτοποριακές υπηρεσίες στους πολίτες.

Ένας Δήµος που θα ακούει τον πολίτη και θα υλοποιεί τις υποσχέσεις του.

Οι συνεργάτες µου κι εγώ γνωρίζουµε ασφαλώς, πως αυτή η προσπάθεια δεν είναι εύκολη.

Έχουµε όµως τη διάθεση, την εµπειρία, τη γνώση και τη θέληση να δουλέψουµε σκληρά, να προσφέρουµε στον τόπο, να υπηρετήσουµε τους συνδηµότες µας και τελικά να τιµήσουµε την εµπιστοσύνη τους.

ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ

Χρήστος Αρ. Ζαχαριάς

Υποψήφιος Δήµαρχος Σικυωνίων

Δεν υπάρχουν σχόλια: