8/11/10

Ευχαριστήριο Χρήστου Ζαχαριά



«Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου όσες και όσους μας τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους. Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τους υποψηφίους Δημοτικούς και τοπικούς Συμβούλους, που μας εμπιστεύτηκαν και συμμετείχαν στον συνδυασμό μας. Η συμμετοχή τους στο ψηφοδέλτιό μου, αποτελεί τιμή για εμένα και θα συνεχίσουν να είναι συνεργάτες μου , ανεξαρτήτως εάν κέρδισαν ή όχι.
Οι εκλογές της 1ης Κυριακής μας δίνουν την δυνατότητα να περάσουμε στον δεύτερο γύρο, με ένα ικανοποιητικό ποσοστό. Θα εξετάσουμε με προσοχή το μήνυμα της κάλπης.
Δώσαμε έναν τίμιο αγώνα. Στον επόμενο γύρο πάμε για τη νίκη.
Αγαπητοί συμπολίτες , εσείς είστε αυτοί που θα αποφασίσετε οριστικά για το μέλλον του τόπου μας. Ο δρόμος προς την δεύτερη Κυριακή είναι μακρύς και δύσκολος. Σε αυτόν τον αγώνα δεν περισσεύει κανείς.
Σας καλώ να συμμετάσχετε δυναμικά και αποφασιστικά. Σας θέλουμε όλους μαζί μας. Η νίκη του συνδυασμού μας θα είναι νίκη όλων των πολιτών.
Φίλες και φίλοι,
Είμαστε βέβαιοι ότι με την δική σας στήριξη στις 14 Νοεμβρίου θα γιορτάσουμε την πρώτη μέρα μιας νέας πορείας για τον νέο διευρυμένο Δήμο Σικυωνίων.
Στόχος μας δεν είναι μόνο να κερδίσουμε τις εκλογές αλλά να προσφέρουμε στο τόπο μας την εμπειρία μας, την γνώση μας και τις ιδέες μας.
Απευθύνω κάλεσμα στους ψηφοφόρους, ανεξάρτητα από το τι ψήφισαν στον πρώτο γύρο, να συμπορευτούν μαζί μας στον δεύτερο γύρο .
Με σωστή δουλειά και σωστή συμπεριφορά θα επιτύχουμε ένα νικηφόρο αποτέλεσμα .
Ευχαριστώ από καρδιάς όσους στήριξαν τόσο εμένα όσο και τον συνδυασμό μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: